Digital strategi

Hvorfor er din virksomhet på Internett? Ønsker du at kundene dine skal besøke din fysiske butikk har du sikkert en målsetting om å holde lokalene rene og presentable, det samme gjelder ditt virtuelle rom.

Målsetting

Lag en realistisk målsetting for din satsing på Internett. Ønsker du at kundene dine skal besøke din fysiske butikk har du sikkert en målsetting om å holde lokalene rene og presentable, det samme gjelder ditt virtuelle rom.

Kartlegging

For å sjekke om målene blir nådd og investeringen er lønnsom er det viktig å kartlegge resultatene underveis. Dette gjøres med ulike verktøy som forteller hvordan nettstedet ditt blir besøkt, av hvem og til hvilke tider.

Tiltak

Dersom et eller flere av dine mål ikke nåes må vi iverksette tiltak for å snu trenden. Om kartleggingen er god er det enkelt å nøste opp i hva årsaken er, dermed kan man sette inn kruttet på de riktige stedene for å bedre resultatene.

Vil du vite mer?

Still oss et spørsmål!

Jørn har lang erfaring innen salg, profilering og verdiskaping i bedrifter. Siden 2004 har han jobbet med webløsninger og videreført sine erfaringer til bedrifter som ønsker vekst ved å profilere seg på nett. Jørn er mannen du skal prate med for å kartlegge dine behov.

Profilering på Internett

Optima Media AS er et digitalt reklamebyrå som hjelper bedrifter med profilering på Internett.
Digital profil

Digital profil

Er din virksomhet riktig kledd for den digitale hverdagen? Websiden er for mange det første møtet med ditt firma. Vi kan sørge for at dine kunder får et positivt inntrykk av deg og bedriften din på Internett.

les mer
Digital kommunikasjon

Digital kommunikasjon

Hvilket inntrykk får kundene av din virksomhet på Internett? Sørg for at dine kunder forstår hva du formidler på nett. Vi kan hjelpe deg å lage innhold som konverterer dine besøkende til å bli kunder.

les mer

Pin It on Pinterest