Målsetting

Lag en realistisk målsetting for din satsing på Internett. Ønsker du at kundene dine skal besøke din fysiske butikk har du sikkert en målsetting om å holde lokalene rene og presentable, det samme gjelder ditt virtuelle rom.

Kartlegging

For å sjekke om målene blir nådd og investeringen er lønnsom er det viktig å kartlegge resultatene underveis. Dette gjøres med ulike verktøy som forteller hvordan nettstedet ditt blir besøkt, av hvem og til hvilke tider.

Tiltak

Dersom et eller flere av dine mål ikke nåes må vi iverksette tiltak for å snu trenden. Om kartleggingen er god er det enkelt å nøste opp i hva årsaken er, dermed kan man sette inn kruttet på de riktige stedene for å bedre resultatene.

Trenger du hjelp med digital strategi?

Optima Media AS er et digitalt reklamebyrå som hjelper virksomheter med profilering på Internett. Våre hovedtjenester er digital strategi, digital kommunikasjon og digital profil. Vi har spesialisert oss på utvikling, support og drift av websider med WordPress og WooCommerce.

Denne websiden benytter cookies for å gi innhold et personlig preg, for å levere sosiale mediefunksjoner og for å analysere trafikken vår. Du kan velge om du ønsker å vise nettstedet med eller uten cookies.