Hva må gjøres etter din nye nettbutikk har gått live?
Hva skjer etter lansering av den nye nettbutikken din?
- Ta en siste kvalitets sjekk av innhold og sørg for at det ikke har sneket seg inn stavefeil her og der.
- Test alle kontaktskjemaer og se at mailene kommer til riktig adresse.
- Sørg for at alle linker fungerer og rett opp de som evt er feil.
- Test at kjøpeprosessen fungerer med alle betalingsmetoder og sjekk at mailer blir sendt til riktig adresse.
- Sørg for at nettstedet samler inn informasjon, lagrer informasjon, benytter cookies og informerer om bedriftens retningslinjer for personvern iht de nye personvernregler som kom 25. mai 2018
Vil du vite mer?
Still oss et spørsmål!
Relaterte innlegg
Hvordan lage en lekker footer?
I denne videoen skal vi lære å bytte ut bilde, tekstfarge og endre slagord i footeren på nettstedet vårt
Hvordan lage en funksjonell meny med egen logo?
I denne videoen lærer vi hvordan menyen fungerer slik at vi kan endre logo, layout og farger
Hvordan flytte en webside til Optima Media?
I denne videoen skal vi se hvordan vi bestiller en ny moderne webside på optimamedia.no og gjøre en total remake av vår gamle webside
Teknisk service på våre kunders websider vil bli utført i Juli og August 2020
Vi vil utføre en større teknisk service på alle våre kunders websider for å sikre at nettstedet fungerer optimalt med siste versjon av all programvare som benyttes samt flytte nettstedet til vår nyeste serverpark.
Raskt i gang med nettbutikk fra Optima Media
Vi har laget nettbutikker med WordPress og WooCommerce siden 2014. Hos Optima Media AS er du sikret den nyeste teknologien som finnes på markedet. Med over 20 års erfaring vet vi hva våre kunder trenger og vi vet hvordan det skal konfigureres.
Hva må gjøres før din nye webside kan gå live?
Du kan velge hvor mye av jobben du ønsker å gjøre selv eller sette bort til oss underveis i prosjektet. Vi har en fleksibel prismodell som gjør at du kan få akkurat den websiden du ønsker iht ditt budsjett.