Hva må gjøres før din nye nettbutikk kan gå live?

Du kan velge hvor mye av jobben du ønsker å gjøre selv eller sette bort til oss underveis i prosjektet. Vi har en fleksibel prismodell som gjør at du kan få akkurat den nettbutikken du ønsker iht ditt budsjett.

Hva skjer etter at du har bestilt din nettbutikk hos Optima Media?

  1. Vi går igjennom din bestilling og blir enige om hvor mye tid vi skal sette av til å jobbe med design og innhold i nettbutikken din.
  2. Du får tilgang til en delt mappe som du kan laste opp bilder og innhold til.
  3. Vi lager nettbutikken din iht dine ønsker vedrørende design og funksjonalitet.
  4. Vi gir deg opplæring i bruken av WordPress og WooCommerce slik at du kan jobbe med innhold og legge inn produkter.
  5. Dersom du ønsker kan vi lage innhold og gjøre alt ferdig før lansering eller du kan gjøre dette arbeidet selv.
  6. Dersom du har et domene peker vi dette til den nye nettbutikken. Om du ikke har et domene bestiller vi dette for deg.

Vil du vite mer?

Still oss et spørsmål!

Jørn har lang erfaring innen salg, profilering og verdiskaping i bedrifter. Siden 2004 har han jobbet med webløsninger og videreført sine erfaringer til bedrifter som ønsker vekst ved å profilere seg på nett. Jørn er mannen du skal prate med for å kartlegge dine behov.

Relaterte innlegg

Pin It on Pinterest